Näin unta, jossa olin Marjukan kanssa siinä musikaalikonsertissa, johon olen todellisuudessa menossa Ullan kanssa marraskuussa. Konsertti oli pikkaisen erilainen kuin olin ajatellut: noin puolet lauluista kertoi South Park -hahmoista, puolet oli muuta (minulle outoa) musikaalimusiikkia. Ja ihan outoa on se, että unessa en muistanut, että South Park on oikeasti käytännöllisesti katsoen musikaali! Muutenhan kaikessa olisi ollut järkeäkin (kun on vielä oikeasti kuulunut huhuja siitä, että Trey Parker säveltäisi oikean lavamusikaalin Broadwaylle, ei tosin kai sentään South Park -sellaista). Ei, vaan unen laulut olivat varta vasten konserttiin sävellettyjä satunnaisia lauluja ja ajattelin vain, että onpa outo idea tehdä musiikkia tämän piirrossarjan innoittamana.

Silleen ne aivot sekoittavat todellisuuden pirtelöksi unissa. Konsertin vikan laulun tuli yllätysesiintyjänä laulamaan Steve Balsamo ja olin aivan onnessani. Se ei ollut South Park -laulu. Heh.